Mohd Noor Faizal's FotoPage

By: Mohd Noor Faizal Mohd Darus

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Monday, 27-Mar-2006 16:27 Email | Share | | Bookmark
Silhouette




Quote:
masa ni aku kat tepi highway antara Ampang ke Hulu Langat. tengah tengok sunset..
aku ngan tunang aku masa tu. dia dengan sukarelanya jadi model aku.. wah wah wak ka ka
att: aku dahtukar dah tredmark aku


Thursday, 23-Mar-2006 09:38 Email | Share | | Bookmark
sukanya dia



gambar ni lama dah sebenarnya aku nak masukan. ada masalah sikit. pas tu keja lak betimbun. aku masukan juga. cuz aku suka tengok gambar ni. si pengantin x tengok rasanya lg gambo ni.. he he he.


Saturday, 18-Mar-2006 12:21 Email | Share | | Bookmark
Selamat Penganti Baru

aku x tau le gambo ni ok ke idak.. cuz x de pengalaman amik gambo pengantin..
tp dorang ni ok gak, sporting. selamat pengantin baru.. semoga kekal hingga ke anak cucu.
aku mintak pandangan pd sesiapa otai dgn pengalaman mengambil gambo pengantin ni.




Saturday, 11-Mar-2006 12:21 Email | Share | | Bookmark
sahabat

last saturday, aku attend majlis kawen.. tapi aku sampai lambat kerana ada hal yang tak dapat dielakkan... kerja beb kerja... heheheh..

cuma dapat amik gambar utk outdoor view sahaja... tak dapat ambil dari dari bermulanya majlis...

nanti ada masa aku update gambar kawen ni lagi..




Tuesday, 7-Mar-2006 11:41 Email | Share | | Bookmark
sayang mak

 
 
 
seperti semua orang. kami kasih dan sayang ibu kami.. ni lah dia ibu kami yg saban hari kami panggil "mak".
tak lekang kasih mak kepada kami...dari kami kecil hingga lah besar.. tenang setiap kali lihat wajah mak.
sayang kami pada mak.. "sayangilah ibu anda"


mak! gigi ayehs putih tak?

best... baca buku budak2..

apalah korang ni..mengimpit je..


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net